ASV, Kanāda vai Ķīna – kurā tirgū UPB attīstīt biznesu?

Zviedru maģistrantūras studenti no Stokholmas Ekonomikas augstskolas prakses ietvaros veica UPB potenciālo tirgu analīzi.

Divu nedēļu laikā topošajiem finanšu ekspertiem bija uzdevums izvērtēt UPB ražoto elementfasāžu (augstceltnēm, sākot ar 16 stāviem) un modulārās būvniecības iespējas, riskus un scenārijus ieiešanai ASV, Kanādas un Ķīnas tirgos.

Lai arī studenti pirms došanās uz Rīgu jau bija veikuši nopietnu izpētes un sagatavošanās darbu, pāris pavadītās dienas MB Betons, AILE grupa, RK Metāls ražotnēs Liepājā sniedza padziļinātu ieskatu UPB piedāvātajā plašajā inovatīvo produktu klāstā un izmantošanas iespējās.

Pētījuma noslēgumā, analizējot ASV, Kanādas un Ķīnas tirgus iespējas, jaunie speciālisti rekomendēja UPB koncentrēties Ķīnas tirgus virzienā un piedāvāja vairākus scenārijus, kā to izdarīt.