PIENĀKUMI
- Organizēt personāla lietvedību un sagatavot ar personālu saistītās atskaites
- Apstrādāt ienākošo un izejošo korespondenci un uzturēt kārtību dokumentācijā
- Pārvaldīt biroja telefona zvanus un koordinēt saziņu ar klientiem
- Uzturēt kārtību biroja koplietošanas telpās
- Pasūtīt un uzraudzīt kancelejas preču krājumus
PRASĪBAS
- Vidējā profesionālā vai augstākā izglītība
- Vēlama pieredze līdzīga amatā
- Labi pārvalda latviešu un angļu valodu, lai spētu komunicēt ar klientiem un sadarbības partneriem, tostarp starptautiskajiem piegādātājiem un pakalpojumu sniedzējiem
- Labas MS Office programmu prasmes (Word, Excel, Outlook)
- Atbildība, precizitāte un profesionāla attieksme pret darbu
- Pozitīva attieksme pret cilvēkiem, interese apgūt jaunas zināšanas
PIEDĀVĀJAM
- Dinamisku darbu profesionālā komandā ar iespēju apgūt jaunas prasmes un attīstīties karjerā
- Atalgojumu 1200 līdz 1500 EUR pirms nodokļu nomaksas mēnesī
- Sociālās garantijas, veselības un nelaimes gadījumu apdrošināšanu
- Atsaucīgus kolēģus un sakārtotu darba vidi

