PIENĀKUMI

  • Organizēt personāla lietvedību un sagatavot ar personālu saistītās atskaites
  • Apstrādāt ienākošo un izejošo korespondenci un uzturēt kārtību dokumentācijā
  • Pārvaldīt biroja telefona zvanus un koordinēt saziņu ar klientiem
  • Uzturēt kārtību biroja koplietošanas telpās
  • Pasūtīt un uzraudzīt kancelejas preču krājumus

PRASĪBAS

  • Vidējā profesionālā vai augstākā izglītība
  • Vēlama pieredze līdzīga amatā
  • Labi pārvalda latviešu un angļu valodu, lai spētu komunicēt ar klientiem un sadarbības partneriem, tostarp starptautiskajiem piegādātājiem un pakalpojumu sniedzējiem
  • Labas MS Office programmu prasmes (Word, Excel, Outlook)
  • Atbildība, precizitāte un profesionāla attieksme pret darbu
  • Pozitīva attieksme pret cilvēkiem, interese apgūt jaunas zināšanas

PIEDĀVĀJAM

  • Dinamisku darbu profesionālā komandā ar iespēju apgūt jaunas prasmes un attīstīties karjerā
  • Atalgojumu 1200 līdz 1500 EUR pirms nodokļu nomaksas mēnesī
  • Sociālās garantijas, veselības un nelaimes gadījumu apdrošināšanu
  • Atsaucīgus kolēģus un sakārtotu darba vidi

Uzzināt vairāk par darbu UPB grupā


Lai pieteiktos, sūtiet savu CV un kontaktinformāciju uz vai aizpildiet pieteikuma anketu zemāk.

Ievelciet vai augšupielādējiet savu CV un papildu dokumentus šeit.

Atļautie formāti - PDF, DOC, DOCX

* - obligātie lauki

Sazinies ar mums