PIENĀKUMI

  • Nodrošināt biroja ikdienas darba plūsmu un administratīvo procesu koordināciju
  • Organizēt informācijas apriti starp darbiniekiem un sadarbības partneriem
  • Plānot un nodrošināt saimnieciskos un administratīvos resursus (kancelejas preces, pakalpojumu sniedzēji u.c.)
  • Sagatavot un noformēt dažāda veida dokumentus
  • Atbalstīt vadību un komandu, tai skaitā palīdzēt projektu īstenošanā un iekšējo pasākumu organizēšanā
  • Nodrošināt biroja reprezentatīvu un efektīvu darbību

PRASĪBAS

  • Augstākā vai profesionālā izglītība (var būt nepabeigta)
  • Pieredze biroja vadītāja vai līdzvērtīgā amatā – vismaz 2 gadi
  • Augsta atbildības sajūta un orientācija uz detaļām
  • Labas organizatora spējas, iniciatīva, teicamas komunikācijas prasmes, enerģiska un motivēta personība
  • Teicamas latviešu un labas angļu valodas zināšanas nepieciešamas komunikācijai ar ārvalstu partneriem
  • Labas datorprasmes (MS Office)
  • B kategorijas autovadītāja apliecība

PIEDĀVĀJAM

  • Interesantu un dinamisku darbu stabilā un profesionālā komandā
  • Mēneša atalgojumu no 1300 līdz 1500 EUR bruto (atkarībā no pieredzes un prasmēm)
  • Sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanu un nelaimes gadījumu apdrošināšanu
  • Izaugsmes iespējas un izaicinājumus

Uzzināt vairāk par darbu UPB grupā


Lai pieteiktos, sūtiet savu CV un kontaktinformāciju uz vai aizpildiet pieteikuma anketu zemāk.

Ievelciet vai augšupielādējiet savu CV un papildu dokumentus šeit.

Atļautie formāti - PDF, DOC, DOCX

* - obligātie lauki

Sazinies ar mums