UPB piegādā dzelzsbetonu Zviedrijai, izmantojot Sēdertaljes ostu

Būvniecības sektors strauji attīstās, un pieprasījums pēc būvmateriāliem palielinās, īpaši – pēc importētām rūpnieciski ražotām dzelzsbetona konstrukcijām. Visefektīvākais un videi draudzīgākais šo konstrukciju transportēšanas veids ir to pārvadāšana pa jūru.

Šobrīd no Baltijas valstīm caur Sēdertaljes ostu dzelzsbetona konstrukcijas piegādā divi uzņēmumi. Viens no tiem ir Latvijas uzņēmums UPB, kas preces uz Zviedriju eksportē jau vairāk nekā desmit gadus. UPB Latvijā ir divas rūpnīcas, kas gadā saražo 155 000 tonnu dzelzsbetona konstrukcijas, tostarp dzelzsbetona kāpnes, sienas un liftu šahtas.

"Mēs sadarbojamies ar vairākām lielākajām Zviedrijas ostām. Preču piegādei Stokholmas reģionam izmantojam Sēdertaljes ostu," stāsta UPB loģistikas vadītājs Ingus Siksna. "Atrašanās vieta ir ideāla, un Sēdertaljes osta ir elastīga, ar labu infrastruktūru un aprīkojumu, kas piemērots mūsu sūtīto preču apstrādei."

Lai līdz ar būvniecības projektu skaita palielināšanos Stokholmas reģionā spētu apmierināt pieprasījumu, palielinās arī UPB materiālu eksports. Starp klientiem minami NCC, Wästbygg un Skanska, kas šobrīd ceļ Sēdertaljes reģiona slimnīcas piebūvi. Slimnīcas projekts būs pabeigts 2018.gadā, un paredzēts, ka UPB šim objektam piegādās aptuveni 14 000 tonnas dzelzsbetona konstrukcijas.

Pastiprināts darbs notiek Sēdertaljes ostā, kur palielinājies betona konstrukciju pārkraušanas apjoms, un konteineru pārkraušanu iespējams apvienot ar betona konstrukciju pārkraušanu, jo ostai ir tādas ceļamkrānu un kravas transporta jaudas, kas ir labi piemērotas abu veidu kravām.

"Mēs uzskatām, ka ir svarīgi nostabilizēties šajā jomā, ņemot vērā pašreizējos un gaidāmos būvniecības apjomus Stokholmas reģionā," stāsta Sēdertaljes ostas mārketinga vadītājs Pērs Fredmans. "Mēs varam pārkraut māju moduļus, dzelzsbetona tiltu detaļas un citus būvmateriālus pilnīgi citādi nekā to darījām pirms dažiem gadiem un, atbilstoši mūsu stratēģijai, attīstīties līdzi laikam. Mēs sagaidām, ka šāda veida kravas pārkraušanas apjoms ostā palielināsies."

 

Avots: http://bit.ly/1RzdpKd