Materiāls izdrukāts no www.upb.lv         
 

  

| 02. 07. 2013 | UPB – viens no 25 Latvijas labākajiem eksporta zīmoliem, iegūst titulu "The Red Jackets".

Kustība "The Red Jackets" nosaukusi 25 labākos Latvijas zīmolus, kas izpelnījušies titulu "The Red Jackets".


Sarkanās žaketes saņēma "UPB" kā arī "airBaltic", "Biosan", "DEAC", "Dobeles dzirnavnieks", "Evopipes", "Grindeks", "Hanzas elektronika", "Latvijas balzams", "Latvijas Dzelzceļš", "Latvijas Finieris", "Lauma Fabrics", "Livonia Print", "Madara Cosmetics", "New Rosme", "NP Foods", "PAA", "PET Baltija", "Primekss", "SAF Tehnika", "Stenders", "Tilde", "Valmieras Stikla šķiedra" un "Valpro".


"The Red Jackets" mērķis ir izveidot Latvijas spēcīgāko eksporta zīmolu izlasi un apzināt, kāds patlaban ir Latvijas eksporta tēls. Kustības pamatideja ir radīt vienotu, uzrunājošu, saprotamu stāstu par Latviju kā izcelsmes valsti - no kurienes nākam, kas ir mūsu vērtības, ar ko atšķiramies, un iedrošināt visus eksportējošos uzņēmumus izmantot šo stāstu, lai to komunikācija būtu vienota, apvienojot vērtības un kvalitātes.

 

Avots: ir.lv

02.07.2013

 

 
 
 
    Izdrukāt